Αρχιτέκτονας-Συγγραφέας

Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ...




                                              Η «Ρωμιοσύνη"

Εχω στο γραφείο μου ένα μικρό βιβλίο με τίτλο «Κείμενα για την Ελλάδα και για τους ΄Ελληνες» και κάθε μέρα που δεν αισθάνομαι καλά και η αυτοπεποίθησή μου κλονίζεται (και αυτό συμβαίνει συχνά τώρα τελευταία μ΄αυτά που ζούμε) το ανοίγω και διαβάζω τις εντυπώσεις κάποιων επώνυμων Ελλήνων και Ξένων για την Ελλάδα και τους ΄Ελληνες, για μας και τη χώρα μας δηλαδή . Δεν είναι όλα θετικά και ευχάριστα αλλά παρατήρησα πως και αυτά που δεν μας κολακεύουν διόλου δεν με ενοχλούν . Με τον τρόπο αυτό τσεκάρω τον εαυτό μου και κάποιες φορές με βοηθάω να επανέλθω στην αισιοδοξία που μας είναι αναγκαία για να πορευτούμε στη ζωή μας με τις τόσες δυσκολίες…   Ένα από αυτά τα κείμενα , που το έχω και σε δίσκο, είναι η γνωστή  «Ρωμιοσύνη» του Γιάννη Ρίτσου . Σας θυμίζω μερικούς στίχους που πάντα τους θυμάμαι να μου δίνουν δύναμη και κουράγιο:

« Αυτά τα δέντρα δε βολεύονται με λιγότερο ουρανό,
Αυτές οι πέτρες δε βολεύονται κάτω απ΄τα ξένα βήματα
Αυτά τα πρόσωπα δε βολεύονται παρά μόνο στον ήλιο,
Αυτές οι καρδιές δε βολεύονται παρά μόνο στο δίκιο…»

---Με αυτά τα απλά αλλά υπέροχα λόγια, οι ευχές μου σήμερα για Καληνύχτα σε όλες και όλους …

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου