Αρχιτέκτονας-Συγγραφέας

Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΟ-ΧΑΡΟ !...


                                      ΕΙΝΑΙ ΣΑΔΙΣΤΕΣ !...ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ !...

Γυρίζω τώρα από μιά περιπέτεια για την οποία κανείς δεν θα μου ζητήσει συγνώμη που την υπέστην καθώς τα κομπιούτερ προς το παρόν δεν έχουν αισθήματα και είναι υπάκουα μόνο στις εντολές (και σαδιστικές αδυναμίες και απαιτήσεις) του κυρίου Χάρου Θεο-χάρου...
Δύο μέρες τώρα παλεύω και τελικά κατόρθωσα να κλείσω ραντεβού με τον λογιστή μου για σήμερα απόγευμα γιά να μου βγάλει "ταυτότητα" προκειμένου να πάω μετά στις ουρές των Τραπεζών να πληρώσω το αναλογούν χαράτσιον υπέρ των απανταχού αναξιοπαθούντων τοκογλύφων δανειστών μας. Τελικά , έκανα ολόκληρο ταξίδι, και μετά από 4-5 γύρους στα πέριξ τετράγωνα να βρω να παρκάρω ,τελικά έφτασα ασθμένων στο γραφείο του με τα χαρτιά στα χέρια. Περιμένω καμιά ώρα να τελειώσει με άλλους ομοιοπαθείς φορολογούμενους και περιχαρής τον πλησιάζω στο γραφείο του ελπίζοντας πως θα τελειώσει και αυτή η περιπέτεια. Ανοίγει ο λογιστής τον υπολογιστή του, χτυπάει τον "κλειιδάριθμο", λέει σύνθημα- παρασύνθημα για να ανοίξει η ηλεκτρονική πόρτα του Υπουργείου Οικονομικών, αλλά ..τζίφος.
"Λυπάμαι -μου λέει- έπεσε το σύστημα ...και άγνωστο πότε θα επανέλθει..."
΄Εφυγα κατεβάζοντας καντήλια σε έξαλλη κατάσταση...Δεν μπορούσα να κάνω τίποτα άλλο. Αυτό ήθελε το κομπιούτερ αυτό και έγινε...
Κύριε Χάρε Θεο-χάρε,
αν τα πράγματα αλλάξουν (και θα αλλάξουν) ένας απ΄αυτούς που θα στραφεί νομικά εναντίον σου απαιτώντας υψηλή αποζημίωση για ψυχική οδύνη γιά όλα αυτά τα χρόνια θα είναι και ο υποφαινόμενος. Σημείωσε το όνομά μου (ή τον κλειδάριθμό μου ...) και θα δείς...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου