Αρχιτέκτονας-Συγγραφέας

Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου 2017

ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ... Θα διατυπώσω και εγώ την προσωπική μου άποψη γιά το θέμα της αξιοποίησης του Ελληνικού και την εμπλοκή σ΄αυτό των αρχαιολόγων με την πείρα που έχω αποκτήσει από τη θητεία μου επί 35 χρόνια στο Δήμο Θεσσαλονίκης και τη συνεχή και άμεμπτη συνεργασία των υπηρεσιών του Δήμου με την αρχαιολογική υπηρεσία ... Αν -υποθετικά- στον χώρο του παλιού αεροδρομίου υπάρχουν αποδείξεις ή και ενδείξεις ύπαρξης αρχαιοτήτων που δεν έχουν ερευνηθεί, δεν μπορεί η Αρχαιολογική Υπηρεσία να συγκατατεθεί να μπουν στο χώρο οι μπουλντόζες του Λάτση που θα τα ισοπεδώσουν όλα σε μιά νύχτα ... Και ακόμα, πέστε πως ανάμεσα στα αρχαία που πιθανά υπάρχουν εκεί είναι κάποια ιδιαίτερα σημαντικά που συνδέονται με την αρχαία Αθήνα, μπορεί να πεί κανείς να καταστραφούν γιά να γίνουν εκεί οι ουρανοξύστες και τα πολυτελή ξενοδοχεία που προβλέπει η μελέτη αξιοποίησης του χώρου? ... Κατά την άποψή μου είναι απαραίτητο να προηγηθούν οι εκτιμήσεις της αρχαιολογικής υπηρεσίας και στη συνέχεια (εφ΄όσον υπάρξουν αρχαιότητες) να συμπορεύονται οι ανασκαφές του Λάτση με τις έρευνες της αρχαιολογικής υπηρεσίας όπως πάντα γίνεται. Και γράφω τη γνώμη μου γιά να υπάρχει στο μέλλον όταν ίσως ακουστούν φωνές που να λένε πως πουλήσαμε και την Ιστορία μας στους "επενδυτές"...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου