Αρχιτέκτονας-Συγγραφέας

Πέμπτη 25 Ιουλίου 2019

"ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΣΑΣ ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ" Ακούστε μία ιστορία που μ΄απασχολεί 3 μήνες τώρα και δεν μπορώ να βγάλω άκρη μήπως σας διευκολύνω να μην πάθετε και σεις τα ίδια ... Επειδή η COSMOTE χρεώνει στους λογαριασμούς των τηλεφώνων και του ίντερνετ διάφορες αζήτητες "παροχές" ζήτησα στο 13888 να έρχονται οι λογαριασμοί μου αναλυτικά σε χαρτί μήπως και μπορέσω να βγάλω άκρη. Εντάξει -μου λένε από το 13888- από τον προσεχή μήνα ο λογαριασμός σας θα έρχεται αναλυτικός και σε χαρτί... Δεν περνούν 3 μέρες και χτυπάει το κινητό και με sms με γνωρίζει η COSMOTE πως το αίτημά μου να εκδίδεται ο λογαριασμός μου ηλεκτρονικά ... εγκρίθηκε !... Ξαναπαίρνω το 13888 (το οποίο απαντά συνήθως μετά από μισή ώρα αναμονής) και τους λέω πως εγώ δεν ζήτησα ποτέ να έρχεται ο λογαριασμός ηλεκτρονικά και αντίθετα τον θέλω γραπτώς και αναλυτικά. Εντάξει -μου λένε- από τον προσεχή μήνα ο λογαριασμός σας θα έρχεται αναλυτικά και σε χαρτί... Δεν περνούν 2-3 μέρες και πάλι ντριν το τηλέφωνο και η COSMOTE πάλι με sms με γνωρίζει ότι αίτημά μου να έρχεται ο λογαριασμός ηλεκτρονικά εγκρίθηκε! ... Αυτή η δουλειά γίνεται 3 μήνες τώρα και το θέμα δεν ρυθμίζεται. Σήμερα μάλιστα μου είπαν πως "κάποιος από το σπίτι σας μας παίρνει τηλέφωνο και ζητάει τα αντίθετα από αυτά που ζητάτε εσείς". Τους λέω ... δεν υπάρχει άλλος πλην εμού στο σπίτι αυτό. Υπήρχε η μακαρίτισσα γατούλα μου (η Δημητρούλα) αλλά δυστυχώς προ 4μήνου απεδήμησε και αυτή εις Κύριον... Πάλι μου υποσχέθηκαν ότι θα το τακτοποιήσουν το θέμα αλλά εγώ ξέρω πως το πρώτο sms που θα πάρω αύριο ή μεθαύριο απ΄την COSMOTE θα μου λέει ξανά πως το αίτημά μου να λαμβάνω τους λογαριασμούς μου ηλεκτρονικά ... εγκρίθηκε !... Τα χάπια μου !!!!! .


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου