Αρχιτέκτονας-Συγγραφέας

Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2015

ΜΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΜΙΚΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ... Σήμερα του Αγίου Δημητρίου που γιορτάζει η Θεσσαλονίκη μας, θα σας διηγηθώ μιά μικρή (προσωπική) ιστορία που μπορεί γιά άλλους να φαίνεται αδιάφορη γιά μένα όμως είναι σημαντική... ΄Εχω μία φίλη που έχει αδυναμία με τις γάτες και μάλιστα έχει μαζέψει σπίτι της από το δρόμο καμιά δεκαπενταριά γεγονός που την ανάγκασε μάλιστα να νοικιάσει μία μονοκατοικία με κήπο έξω απο την πόλη για να μπορούν να κάνουν βόλτες οι "κυρίες" που φιλοξενεί. Και όπως ήτανι επόμενο σε ένα-δύο χρόνια οι γάτες πολλαπλασιάστηκαν και γέμισε ο τόπος γατούδια διαφόρων τύπων και χρωμάτων τα οποία φρόντιζε να παραχωρεί σε φιλικέςοικογένειες που αγαπούν και φροντίζουν τα ζώα και ειδικά τις γάτες... Η φίλη μου λοιπόν μ΄εφαγε κυριολεκτικά κάθε φορά που μ΄έβλεπε να πάρω κι΄εγώ μία γάτα ώσπου για να ... γλυτώσω της λέω αν γεννηθεί ένα ολόμαυρο γατάκι να μου το φέρει. Και της είπα να ήταν ολόμαυρο για να τη σπάσω σ΄ένα γείτονα που ήταν προληπτικός με τις μαύρες γάτες και κάθε φορά που έβλεπε μία μαύρη γάτα στο δρόμο έκανε διάφορα καραγκιοζλίκια για να φύγει το κακό από πάνω του ... Μιά τέτοια λοιπόν μέρα , του Αγίου Δημητρίου, ντριγκ- ντριγκ το κουδούνι, ανοίγω και βλέπω τη φίλη μου με ένα ολόμαυρο πανέμορφο γατούδι στο καλάθι που μου τόφερε για να ικανοποιήσει την επιθυμία μου... Τι να κάνω το πήρα , παρόλο που ομολογώ πως δεν είχα ως τότε και ιδιαίτερες σχέσεις με τις γάτες. Μάλιστα επειδή τη μέρα εκείνη ήταν του Αγίου Δημητρίου, συμφωνήσαμε με τη φίλη μου , μιά και το γατούδι ήταν κορίτσι να το πούμε ... Δημητρούλα.΄Οπως και έγινε... Σε λίγο καιρό η διάθεσή μου άλλαξε τελείως με τη Δημητρούλα που κάθε φορά που μ΄έβλεπε έτρεχε να μπλεχτείί από χαρά στα πόδια μου.. ΄Ασε που ερχόταν και καθόταν δίπλα στο γραφείο μου και παρακολουθούσε με ενδιαφέρον τα πάντα ... Τώρα δεν μπορώ να φανταστώ πόσο θα μου λείψει αν τη χάσω καθώς πέρασαν πολλά χρόνια και τώρα είναι μία αξιοσέβαστη κυρία... Η Δημητρούλα μου λοιπόν σήμερα γιορτάζει και πρωί-πρωί της προσέφερα ένα σπέσιαλ πρωϊνό συσκευασμένο σε χρυσαφί κονσερβάκι με τις ευχές μου νάναι καλά και ευτυχισμένη ...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου