Αρχιτέκτονας-Συγγραφέας

Σάββατο 9 Απριλίου 2016

ΜΕΤΑ 40 ΕΤΗ ΘΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΟΥΝ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ ... ΄Οταν προ ενός έτους εκλέχθηκε απ΄τον Ελληνικό λαό "Αριστερή" κυβέρνηση πιστέψαμε όλοι πως ως ..."αριστερή" που δήλωνε θα ενδιαφερόταν γιά τα Γράμματα, τις Τέχνες , τις Επιστήμες και γενικά γιά τον Πολιτισμό και θα βοηθούσε όσους και όσες παρά την κρίση είχαν αφιερωθεί να υπηρετήσουν αυτό τον υψηλό στόχο που είναι απαραίτητος για να σταθούμε όρθιοι σαν χώρα και λαός μέσα σ΄αυτή την καταιγίδα των ληστρικών μέτρων που θεσπίζονται πιά ακόμα και τα ... Σαββατοκύριακα!... Τα γράφω αυτά από προσωπική δυσάρεστη εμπειρία καθώς αντί βοήθειας απ΄την "αριστερή" κυβέρνησή μας υπέστην ο ίδιος οικονομική δοκιμασία και αφαίμαξη όταν έγραψα δύο βιβλία και επιχείρησα να πάρω μία μικρή συμβολική αμοιβή γιά το χρόνο που διέθεσα γι΄αυτό το σκοπό. Η λυπητερη όμως που ήλθε από την Εφορία καθώς άλλαξα "κλιμάκιο" φορολόγησης ήταν πέρα από κάθε... προσδοκία καθώς τελικά αντί να έχω κάποια αποζημίωση πληρώνω από πάνω γιά το παράτολμο εγχείρημά μου να γράψω και να κυκλοφορήσω μέσω εκδοτικού οίκου βιβλία με ιστορικό μάλιστα περιεχόμενο χρήσιμο για την αυτογνωσία μας ως λαού... Τώρα έχω ολοκληρώσει τέσσερα βιβλία πουι είναι έτοιμα προς έκδοση αν δεν υπήρχαν αυτοί οι ανασταλτικοί παράγοντες. Συνεπώς θα παραμείνουν στο ράφι γιά να εκδοθούν πιθανά από τους απογόνους μου μετά το 2050 που υπολογίζουν πως η Ελλάδα θα βγεί απ΄τα Μνημόνια


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου