Αρχιτέκτονας-Συγγραφέας

Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2016


                                                    ΕΝΑΣ ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ ...

΄Ενας από τους σύγχρονους ζωγράφους και γλύπτες που έφυγε απ΄τη ζωή σαν σήμερα στις 20 Νοεμβρίου 1978, υπήρξε η αδυναμία μου. Πρόκειται γιά τον Τζόρτζιο ντε Κίρικο που έζησε και σπούδασε γιά αρκετά χρόνια στην Ελλάδα προτού μεταβεί στο Μόναχο, στο Μιλάνο και στο Παρίσι όπου και αναδειχθηκε.Η αγάπη μου δικαιολογείται ίσως γιατί στα έργα του χρησιμοποιεί σαν στοιχεία σύνθεσης μεγάλες επιφάνειες και κτίρια με μία φανερή διάθεση να αξιοποιήσει τις δυνατότητες που παρέχει στον δημιουργό η αρχιτεκτονική . Και αυτό γιατί σπούδασα αρχιτεκτονική και διαπίστωσα και εγώ στην πράξη τη δύναμη των επιφανειών και των κτιριακών όγκων σε ένα εικαστικό έργο...
Ενας άλλος λόγος που τον συμπαθώ , που όμως δεν έχει σχέση με την τέχνη, είναι ότι ο πατέρας του Εβαρίστο ντε Κίρικο υπήρξε ο μηχανικός που επέβλεψε την κατασκευή των θεσσαλικών σιδηροδρόμων αμέσως μετά την απελευθέρωση της Θεσσαλίας το 1881 ως το 1897. Με τα μικρά βαγόνια αυτού του τρένου, ως Θεσσαλός και εγώ, ταξίδευα συχνά στα χρόνια της νιότης μου και έχω στη μνήμη μου αποτυπωμένες πολλές όμορφες εικόνες απο αυτό ..
(Στην εικόνα ένα έργο του Τζόρτζιο ντε Κίρικο).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου