Αρχιτέκτονας-Συγγραφέας

Τετάρτη 13 Μαΐου 2020

ΤΟ "ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ" ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΊΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ... ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ! Σχετικά με το "πόθεν έσχες" των πολιτών (όχι των πολιτικών) να σας διηγηθώ δύο προσωπικές εμπειρίες ... Από το Δήμο Θεσσαλονίκης μετά από 35 χρόνια υπηρεσίας συνταξιοδοτήθηκα το 2000, εδώ δηλαδή και 20 χρόνια και έκτοτε δεν είχα καμία συνεργασία μαζί του. Προς μεγάλη μου έκπληξη εδώ και δύο χρόνια μου ήλθε ένα χαρτί απο την ΑΑΔΕ να δικαιολογήσω τι λεφτά εισέπραξα από το Δήμο την προηγούμενη ... χρονιά παρόλο που εγώ είχα συνταξιοδοτηθεί προ 20 ετών. Τους πήρα οργισμένος στο τηλέφωνο και η απάντησή τους ήταν ..". Συγνώμη ... αν είναι έτσι μην κάνετε καμία ενέργεια" ... Πάει αυτό αλλά είχαμε συνέχεια ... Αφού είχα συνταξιοδοτηθεί προ πολλών ετών με έβαλαν σε μία επιτροπή σχετική με την Ιστορία της Θεσσαλονίκης χωρίς να μου το πουν και στην οποία ουδέποτε μετείχα. Πέρασαν κάποια χρόνια χωρίς να με διαγράψουν και προ ενός έτους αυτοί οι ίδιοι που με τοποθέτησαν χωρίς να το ξέρω μου έστειλαν ένα χαρτί πως θα πρέπει να υποβάλλω εντός τακτής προθεσμίας δήλωση "Πόθεν έσχες" για τη συμμετοχή μου σε επιτροπή που ουδέποτε μετείχα με την απειλή μάλιστα βαρύτατου προστίμου. Ακολούθησε σφοδρή αντίδρασή μου αλλά ο δικηγόρος και ο λογιστής μου (που ζήτησαν 15 μέρες γιά να την συντάξουν) , παρόλο που δεν είχε αντικείμενο, μού συνέστησαν να την κάνω την δήλωση γιατί θα μπλέξω άσχημα ... Αυτά γίνονται στους πολίτες την ίδια ώρα που οι πολιτικοί μας μπαίνουν στη Βουλή άφραγκοι και βγαίνουν κτηματίες χωρίς στην ουσία να τους ελέγχει κανείς...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου