Αρχιτέκτονας-Συγγραφέας

Κυριακή 13 Μαρτίου 2016

ΤΡΟΊΚΑ ΚΑΙ ΜΝΗΜΕΣ ΑΠ΄ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΣΑΛΟΝΙΚΗ Η "Τρόϊκα" επιμένει σε περικοπές των συντάξεων αλλά δίνει στους κυβερνώντες τη δυνατότητα αν θέλουν να μην κόψουν τις συντάξεις αλλά να ... αυξήσουν τους φόρους ! ... Αυτό μου έφερε στη μνήμη ένα ανέκδοτο (ολίγον ... σόκιν) που κυκλοφορούσε παλιά στη Θεσσαλονίκη στα μαγαζιά που πουλούσαν γυναικεία ρούχα όπου οι γυναίκες πάντοτε έκαναν σκληρά παζάρια να κατεβάσουν οι πωλητές το λογαριασμό αυτών που αγόραζαν... Πάει λοιπόν μιά κοπέλα να αγοράσει μία φούστα και μερικά βρακιά και ο πωλητής χρεώνει 20 δραχμές τη φούστα και 5 δραχμές το βρακί... --Α!...δεν γίνεται, λέει η κοπέλα. Θέλω να μου κάνεις σκόντο ... --Καλά άντε !... της λέει ο πωλητής. Δώσε 2 δραχμές γιά το βρακί και 25 για τη φούστα ! ... --Με δουλεύεις ? ... λέει η κοπέλα. Τι μου έκανες ? ... Μου ανέβασες τη φούστα και μου κατέβασες το βρακί ! ... Κάπως έτσι μας κάνει και το "κουαρτέτο" των δανειστών ...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου