Αρχιτέκτονας-Συγγραφέας

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

"Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ'' τον Μάη στη Θεσσαλονίκη


Αγαπητοί φίλοι σήμερα έλαβα το τελικό εξώφυλλο του νέου μου βιβλίου:"Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ" που θα κυκλοφορήσει στα βιβλιοπωλεία τέλος του Μαρτίου.


Αυτό που με χαροποίησε και θέλω να μοιραστώ μαζί σας είναι η είδηση που μου έδωσε η Αλεξάνδρα από τον εκδοτικό οίκο ΔΙΟΠΤΡΑ.
Η πρώτη παρουσίαση του βιβλίου θα γίνει στον ΙΑΝΟ στη Θεσσαλονίκη την Πέμπτη 17 Μαϊου και ώρα 7μμ
Έτσι θα έχω τη χαρά να είμαι ανάμεσα σε φίλους που πρώτοι θα μου πούνε τη γνώμη τους
 Η βραδιά θα έχει και κάποιες εκπλήξεις που σύντομα θα σας αποκαλύψω

Τις σκέψεις μου, για τη συγγραφή του βιβλίου, μπορείτε να τiς διαβάσετε στην ανάρτηση:
http://apapagianopoulos.blogspot.com/2012/01/blog-post_8653.html




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου