Αρχιτέκτονας-Συγγραφέας

Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

ΣΤΑΥΡΟ , ΝΑ ΤΙ ΕΙΧΑΝ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΟΙ ΦΟΥΣΤΑΝΕΛΕΣ ... Ο Σταύρος Θεοδωράκης μίλησε χθες απαξιωτικά για τη φουστανέλα και γι΄αυτούς που την φορούσαν και μου έφερε στη μνήμη μία ιστορία με τον Γεώργιο Καραϊσκάκη που καθώς λένε κάτω από τη φουστανέλα που φορούσε δεν είχε σώβρακο επίτηδες για να προκαλεί τους Τούρκους βγάζοντας έξω το "πράμα" του όταν αυτοί έφευγαν τρέχοντας από τις μάχες... Κάποτε μάλιστα ο Μαχμούτ πασάς του έστειλε ένα μπουγιουρντί καλώντας τον να τον προσκυνήσει και ο Καραϊσκάκης, που τίμησε τη φουστανέλα που φορούσε και ότι αυτή είχε από κάτω, του απάντησε: --" Μου γράφεις να σε προσκυνήσω...κι΄εγώ πασά μου ρώτησα τον πούτζον μου τον ίδιον κι΄αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω !..." -- Αν μπορείς Σταυράκι να το πείς σήμερα αυτό στα αφεντικά σου τότε να μιλήσεις γιά φουστανέλες και τι είχαν αυτές από κάτω ...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου