Αρχιτέκτονας-Συγγραφέας

Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

Ο ΠΛΑΤΩΝΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΕΒΑΣΤΟΥΠΟΛΗ ...



Προ ολίγου ήλθε σπίτι μου ένας ηλεκτρολόγος, ένα ευγενέστατο και πρόθυμο παιδί ΄Ελληνας με καταγωγή από Πόντιους γονείς από την Σεβαστούπολη της Κριμαίας . Τον έστειλε κάποιος γνωστός μου για να διορθώσει κάτι στα ηλεκτρολογικά του σπιτιού μου που παροσίασαν κάποιο πρόβλημα...
---Πως σε λένε?... του λέω
---Πλάτωνα ... μου απαντά με σεμνό τρόπο λες και ντρεπόταν για το όνομα...
---Εχεις αδέλφια ? ... του λέω
---Ναι μου λέει ... ΄Εχω έναν αδελφό, τον λένε Αλέξανδρο...
Μου προκάλεσε εντύπωση που υπήρχαν δύο αρχαιοελληνικά ονόματα στην οικογένειά του και θέλησα να μάθω περισότερα:
---Και τον πατέρα σου πως τον λένε ? ...τον ξαναρωτώ με περιέργεια
---Οδυσσέα ... μου λέει πάλι με φανερή σεμνότητα
Είναι αυτοί που εμείς εδώ οι "ελληναράδες" τους λέμε υποτιμητικά ...Ρωσοπόντιους !...
Ντράπηκα για όλους εμάς και σταμάτησα τη συζήτηση...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου